torsdag 29 januari 2009

Suck

Har sovit hyffsat iaf,gick och la mig vid 4 och upp nu vid nio,men han har inte lagt sig än utan har setat och spelat och kollat på tv.Sen ringde hans tele och han satt och pratade upp emot 3 timmar. Ja hade visst råkat sagt till honom att han skulle lägga på och det tog hårt på honom,bad om ursäkt nu när ja vaknade men vet inte om han kan ta emot det. Nu sitter han i köket,tjurig som fan och spelar bilspel på högsta nivå bara för att demonstrera.Snacka om omogen!! Ja vet inte vad ja ska göra för att han inte ska vara så förbannat lättretlig? Man har ju ingen lust att vara snäll och ställa upp med att köpa öl till honom när han är så fittig! Får se hur denna dag slutar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej säger en anonym som läser din blogg ibland

Värkar som du råkat träffa en kille som inte ett dugg bryr sig om dig. Värkar ju bara sitta vid datorn spela spel o prata med polare. Finns många bra killar där ute. Som kan ta hand om en tjej.

Kram från en som läser din blogg ibland

Anonym sa...

helt ärligt stina ,detta kommer från hjärtat nu ,värför slösar du tid på han? hadde det varit jag hadde jag hjälpt dig med städandet ,lagt mig sammtidigt som dig ,inte brytt mig om datorer/tvspel utan bara dig natt som dag hadde du varit fokus nr 1

InGoLf sa...

Ja undrar hela tiden om han verkligen menar allvar och om han gör så här med alla tjejer? Om det är ett test eller om det är såhär han är som person.Ja vet ju inte eftersom vi inte testat ett förhållande förut.Men en sak vet ja att om man älskar nån så tar man i den,pussa på och ger kramar.Iaf kollar på än!