fredag 9 januari 2009

Fredag och Emelie kommer


Är uppe tidigt idag,vaknade först av att Tiger va uppe på tvn då vet man att hans mat är slut så ja gick upp och gav honom mat,hade precis gått och lagt mig igen då hör ja hur han kräks ute i köket. Upp igen och torka rent köksbordet och mattan. Sen la ja mig igen och hade precis somnat in då är han på tvn igen,denna gång vill han inte ha mat utan han vill åt alla mina rosor på vetrinskåpet som ja flyttade på när han hade spytt,han vill åt allt han inte får,får kasta dom eller lägga upp dom på vinden. Hur ser dagen ut idag då? Jo käka frukost,klä på sig,platta håret,ta det lugnt och invänta att Emelie ska dyka upp. Får ju inte prata så mkt med Benny nu i helgen men ska nog överleva. Kan smyga in lite då och då och kolla om han e ute eller ringa honom. Han sa ju att ja inte störde honom när ja ringde så ja får väl tro på honom även om ja kännder att ja gör det. Om gårdagens sista inlägg så vill ja bara säga att ja har inte visat intresse för dessa killar så som det uppfattades,dom har bara sagt att dom gillar mig! Så ja kan inte råför att dom blivit sårade. Har Benny nu och han är mitt allt!


Massa Kärlek

Inga kommentarer: