måndag 26 januari 2009

Måndagsexemplar

Förstår inte hur hab lyckas? Han har fått in mig i en ond sömnrytmen,va rätt dö när ja kom hem idag men vi gick ändå till Willys innan ja gick och la mig för att vila.Sen sov ja som en stock. Skönt som fan va det,tur att vi börjar 13 imorgon,för nu kan ja vara uppe utan att få ångest att man bara sovit i 3 timmar. Har nyss ätit så nu är man mätt och belåten.Ska ta en dusch sen ska bli skönt. Mamma smsade idag och frågade om ja ville följa med på stan tidigre idag,sa ja först men ångrade mig sen och då blev hon skittjurig,orkar inte med henne snart.Sen ringde Alex och gapade och skrek,Benny hörde honom fast han låg i sängen och ja stod i hallen. Orkar inte med dom två snart.Kan dom inte acceptera oss som ett par så kan dom fan dra åt helvete! Nu orkar ja inte med att mamma ska styra över mitt liv,ja är 22 år och bor själv,är så jävla mkt självständig som man kan bli men ändå ska hon lägga sig i! Nu är ja trött på det!
Nej lyssna vidare på Sommarpojkarna och sen duscha!
All min krälek

Inga kommentarer: