tisdag 13 januari 2009

Sleep time


En tanke ett hjärtslag va allt som krävdes för att du skulle få mig på fall
ett skratt en tår fick mitt hjärta att smälta
ett leende och en natt fick mig att få känslor så starka för dig allt detta är vad som får mig att kämpa vidare å åter hoppas på att de kommer bli vi två en vackerdag


Vet har lagt ut denna tidigare men ja måste bara få lägga upp den igen.Det är min älskling sm skrivit den och den är så jävla fin och passar oss så bra :)

Är trötter och så klart ska han vara på msn sent. Har ju iaf fått höra hans röst och det gör mig varm i hela kroppen.Imorgon ska ja till skolan och prata med dom.Orkar inte igentligen,så ja funderar på att maila tillbaka och säga att ja inte kan.Får man ljuga så? Ja vill ju satsa på jobb först och främst,sen kan ja ta skolan. Nej runda av nu här och på msn och sova kanske. Känner hur ögonen kämpar för att hålla sig uppe.


Älskar dig!

Inga kommentarer: