fredag 17 juli 2009

Känner inget längre,orkar inte tänka på hur feg du är,som inte ens kan berätta sanningen. Det är jobbigt som fan och tänka om du gjort nått eller inte,hur du inte ens kan höra av dig. Hur du kan ha telefonen avstängd utan att ens bry dig om att ja väntade på ditt svar. Hur du kunde bli sur över att ja va sotis,men du som inte ens kunde bry dig om mina känslor på 3 dagar. Ja undrar vad du hade för baktanke med det hela,hur du tänkte för att få mig sårad på bästa möjliga sätt. Du har säkert planerat allt. Fy fan säger ja bara..är inte ledsen mest arg

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är för i helvete sjuk. ligger här i 39 graders feber men man får ju fan inte vara sjuk för dig ens en gång. det var du som gjorde slut med mig inte tvärt om. gjort är gjort och du får inte tillbaka mig mer