söndag 26 juli 2009

10:15 igår morse smsade Hanna mig att hon och hennes mamma bara skulle handla och sen hämta upp mig. Så ja drog mig upp ur sängen och klädde på mig. Sen bär det av hem till henne först för att lämna maten och byta bil,sen fort iväg till Skinskatteberg. Där vi körde hennes bröder till bröllopet som dom skulle på,väldigt trevliga bröder hade hon,roliga och mobbade Hanna för att skit hon har gett dom som små ;) haha. Sen så fick vi Liam att sova middag,och Hanna och ja kunde pusta ut en stund. Vi kollade på Pippi ( då när Liam vaknat ) va ute och lekte och åt kvällsmat. Efter ungefär 1 timme så fick jag Liam att sova,efter att Hanna desperat satt vaggandes på hans säng och ja " jag ska inte ha barn,jag ska inte ha barn". Ja bara skrattade och ja fick honom att somna till slut. Vi spelade Gh,käkade lite gott och kollade på tv. Runt o2 så somnade Dollar och Hanna i soffan och snarkade ikapp. Va hemma halv 5 imorse och somnade runt 06,vaknade sedan för ungefär en timme sedan. Nu ska ja äta mat!

Inga kommentarer: