onsdag 15 juli 2009

Har inte sovit nått i natt alls,i väntan på ditt svar. Har bara legat i sängen och hatat mig själv. Jag vill inte förlora dig på detta vis,jag älskar dig för mkt för att förlora dig alls. Mår illa,har ont i magen och är allment deppad efter vårt samtal. Ja vet att ja kan vara svartsjuk och att det kan gå ut över den ja älskar men det är inte meningen. Ja ska verkligen försöka bättra mig. Jag kan inget annat än älska dig och det vet du. Snälla säg att det inte slutat såhär? Det gör så ont..

1 kommentar:

Robin sa...

Trodde aldrig att du skulle finnas så mycket i mina tankar. Trodde aldrig du skulle betyda så mycket för mig. Trodde aldrig mina känslor för dig skulle växa så starka. Trodde aldrig jag skulle känna en sådan längtan efter dig. Trodde jag aldrig skulle säga JAG ÄLSKAR DIG!!!!! puss puss