fredag 11 december 2009

Har städat och diskat,bäddat sängen och poppat musik. Nu är det iaf rent,fram tills jonas kommer hem,då ser det ut som ett bobnedslag igen. Men på söndag ska han städa har han lovat,och håller han inte det så vet ni ju iaf vem det är som städar? Precis jag. Har hört ifrån hans föräldrar att han aldrig haft så här rent som han har nu,tar ju det som en komplimang. Det ser ju bättre ut än va det gjorde när ja va här första gången ;) Det har gått fort fram för oss,flyttat hit efter två månader,fort tänker ni,vi med iof men ja älskar Jonas av hela mitt hjärta. Har aldrig kännt så här för någon annan kille,jag har gjort allt för honom,saker som ja aldrig gjort för någon annan kille. Han är iaf den som ja vill leva med,och hoppas att han vill detsamma med mig. Vet att ja kan tvivla ibland älskling,men du är den som får mig att gå upp ur sängen varje morgon. Du och ja för alltid?
~Älskar dig~

Inga kommentarer: