tisdag 22 december 2009

1 dag avklarad,42 blommor,7 timmar och 500 kr rikare. Bara två dagar kvar. Det va väldigt segt och köra blommor igår,men det gick. Hämtade 3 lass med blommor,det blev en del. Skulle iväg idag halv 9,men jonas pappa ringde och sa att ja inte fick plats för att det va så många blommor,så nu sitter ja och väntar på att han ska ringa igen. Två dagar kvar till jul,men har fan ingen julkänsla än. Men ja vet att ja kommer få den bästa jul någonsin. Får äntligen vara med den som ja älskar mest,och slippa vara med min tjatiga familj. Iof så kommer ja ju sakna pappa,men vet att han kommer att ha det kul hos syrran iår. Hoppas ja,så han slipper sitta själv,då kommer ja må dåligt om man måste det. Vi vet inte vad vi ska göra på nyår,men nått måste man väl kunna komma på att göra,man måste nästan planera nyår långt före med folk,man kan ju inte bara våldgästa någon precis. Jag är jävligt glad för att ja har hittat Jonas,han får mig verkligen att må bra,och ja ångrar inte flytten hit. Det är nog det bästa som hänt iår. Bara några saker som fattas för att det ska bli perfekt,sen så :) Du vet att ja älskar dig även om du jobbar och vi inte umgås så mkt. Men ja vet att i Januari så ska vi åka bort och bara umgås du och jag. Längtar redan. Du är mitt liv och mitt allt.
~Älskar dig~

Inga kommentarer: