fredag 20 november 2009

Kan inte förstå att ja sover så dåligt om nätterna. Så slut som man är på kvällarna så borde man ju slockna direkt. Men nej,det går inte alls. Sen när Jonas kommit och pussat mig hejdå och gått så tog det 10 min så slockna ja,sovit skönt som fan,känner mig rätt pigg,men denna hosta tar döden på mig. Onsdagens hockeymatch va grym,väldigt spännande i 2a perioden med slagsmål och Almtuna petade in ett mål när det va 2 sek kvar. Men sen kom oskarshamn och petade in två mål på bara några minuter. Men Almtuna vann med 3-2. Vet inte varför ja gillar hockey så mkt. Ja mena på tv så suger det att kolla,med irl så är det riktikt roligt. Tackar iaf min älskling för att han vill ha med mig. Frdag idag då. Händer inget speciellt mer än att det är Idol ikväll. Ska nog bara mysa i soffan,eftersom min förkylning inte vill gå bort. Är väldigt less på den nu. Usch. Nej göra frukost. Ska man ha pyjamas på sig hela dagen?
Älskar dig

1 kommentar:

Totte sa...

det är mysigt att gå i pyjamas hela dagarna =) lovley =9