måndag 23 november 2009

Äntligen så har ja sovit bra inatt,därför ville ja sova mera,men Jonas smsade 11 och väckte mig. Kanske för att ja ska iväg 12:15 med hans pappa och köra blommor,ska bli härligt och tjärna lite pengar,så ja kan köpa en present till Jonas. Han fyller ju snart och vill kunna ge honom nått,även om det kanske inte blir lika mkt som han gav mig,måste ju köpa nått,annars så känns det fel. Men vad? Har ju redan problem med julklapparna. Han skämmer bort mig som fan,det känns fel men ändå så är det roligt och få presenter. Men ja känner mig underlägesen eftersom ja inte har pengar så ja kan handla lika mkt åt honom. Men för dom pengar ja tjärnar denna vecka ska ja köpa mig en fin present åt honom,nån som kan hjälpa mig att komma på vad?
Nej nu rundar ja av,ska snart iväg.
Älskar dig

Inga kommentarer: