söndag 1 februari 2009

Trevlig helg

Hur slutade denna helg nu då? Jo den va helt okej.Va på jaris fest igår och det va väldigt roligt. Lite småbråk men det gick att styra upp. Slutade med att Jari spydde på mattan och somnade i städskrubben mot en skurmopp på golvet,han va så söt så :)När vi kom hem så va Benny lite svår att få i säng,men det slutade med att han fick en spricka i revbenet hur han nu lyckades med det har ja ingen aning? Men ja la mig på min bäddsoffa och sov med honom hela natten medas Emelie hade min dubbelsäng för sig själv.Så ja är lite stel i kroppen och trött men det får man ta,ville ju sova nära min älskling och eftersom inte han kunde ta sig till sängen så la ja mig på soffan med honom :) Kan säga att i fredags så färgade ja håret också så nu är man rödhårig igen och det känns bra. Tror min älskling åker hem imorgon,fan kommer att bli tomt men det får gå.
Älskar dig av hela mitt hjärta!

Inga kommentarer: