måndag 16 februari 2009

Så här blir det och det går inte att ändra på!


Detta är inte riktat till nån utan tror att det är något som ja måste göra.

Måste nog ta och akta mig för att vad killar,känslor och kärlek heter. Ja är så rädd att bli sårad en gång till så ja måste nog sluta mig själv inne och hitta mig själv,börja lita på mig och ta steget att bli kär igen. Vågar inte det riktigt nu,vill inte känna känslan som man gör när man är kär och sen få slaget i magen när han väl gör slut. Orkar inte skrapa ihop mitt hjärta och sätta mig ner och försöka pussla ihop alla bitar med karlssons superklister,för även det klistret får mitt hjärta att spricka när ni sårar mig. Så jag beslutar mig därför med att vänta innan ja träffar nån kille igen för att jag själv måste få må bra och kunna lita på mig själv innan ja kan gå och säga att jag är kär. För det går för fort mellan alla killar och ju mer ja byter ju mer sårad kommer ja att bli.

Summan av kaddemumman blir alltså: NO MORE GUYS!
Jimmy min vän låter inte detta bra?

Inga kommentarer: