fredag 6 februari 2009

Helg

Igår va jag och kollade när Hanna bowldade,aa Micke va med också. Sen drog vi hem till mig,käkade lite och sen kollade vi på tv. Efter ett tag så gick han hem och ja kollade på Svergiest värsta bilförare ibland undrar man ju vart dom fått sitt körkort ifårn och sen kollade ja på Criminal Minds. Samtidigt så pratade ja med Johan på msn med cam :) Efter att ja och Johan slutat pratat vid halv 11 så gick ja hem till Micke. Vi båda hade tråkigt så vi satt hemma hos honom och pratade fram till 01,sen följde han mig hem och ja gick och la mig. Hanna smsade imorse och sa att det hade gått bra på Bring,så får väl se när hon lämnar mig ensam på projektet =/ hehe nåja det ska nog gå. Nej nu vill magen ha frukost och fötterna strumpor.
Allways in my heart

Inga kommentarer: