fredag 29 augusti 2008

Wiiii Fredag


Har varit på Nyckelbergsskolan och träffat rektorn han va grymt trevlig..ska tillbaka dit 12:40 och träffa henne som ja ska jobba med.Sen så börjar ja på måndag=) och min handläggare på Jobbcenter sa att det va brist på fritidspedagoger så om ja har tur så kanske man kan få vick där eller jobb =) Så ja känner mig rätt stressad nu för ja slutar matte 12:05 och sen dit till 12:40 och sen hem duscha och in på marknaden...Träffa Linn,min lillebrors gammla tjej hon ska med Alex hem...konstigt nog så har han kastat ut mamma så hon får vara hos pappa kanske tom sova kvar där men när ja va i hans ålder och började träffa killar fyy fan vilket jävla liv det va..så man märker värkligen vilken som är favoritbarnen bland syskonen. Känns ju JÄTTE roligt..NOT!


Igår så gjorde Anders mig ledsen..han sa att han skulle komma o hälsa på men sen så hör han inte av sig när man väl smsar så ja ringde upp honom och sa att han sårade mig som fan..så på söndag ska bara han och ja umgås vi ska äta middag och gå på bio. Han skulle bestämma tid och ja film =) Låter bra...Nej nu har ja lektion snart...


Massa Kärlek

Stina


The Rose

Inga kommentarer: