fredag 22 augusti 2008

Vill bara påpeka


Sitter här och tänker på hur jävla underbar Dennis igentligen är.Han åkte nästan 4 mil för att komma till jobbet och hem i ur och skur,han åker mitt i natten till Donken när man känner sig sugen på mat,han backar upp när kompisar CP-ar ur,han tröstar mig när ja gråter. Asså fan hur underbar får man bli? Och allt detta gör han för mig!! För att han älskar mig? så jävla sjuk men så underbart! Älskar verkligen honom över allt annat på denna jord.


Nu ska ja sluta vara så pluttinuttig.Sitter i skolan och käkar frukost.Vill igentligen ligga hemma och sova men fan man kan ju inte få allt här i livet =) Ska in till stan sen med mamma,pappa,min lillebror Alex och Dennis,ska bli skönt att få nått att göra idag.

Och så sist men inte minst. TACK Ann-cha för att du fixade lite med min blogg igår och förlåt om ja va så omständig hela tiden.


Massa Kärlek


Stina

1 kommentar:

Totte sa...

varsågod, det var så lite så =)