söndag 24 augusti 2008

Känslor


Sitter på msn och pratar med Kent omg asså vilka minnen man har med han! vet ju inte vart man ska börja..träffa honom för ungefär 3 år sen och han har vandrat i mina tankar länge...vi tappade kontakten när han skaffade tjej han va väl rädd att hans tjej skule börja prata med mig eller hur det va...rätta mig Kent =) iaf så tog det ett tag sen addade en kille mig på msn och påstod att han hette Johan och bodde i Sthlm..ja tänkte väl inte mer på det och pratade på som fan för han va ju hur trevlig som helst..men sen för nån vecka sen så frågade han om mina ragg och han rabblade upp en jävla massa namn och även mitt dök upp...ja rabblade upp killarna ja dejtar men glömde Kents namn..fick sånn press på mig och glömde hans namn helt! Men sen så visade han en bild på sig själv på msn och ja bara skrek ut "DET ÄR JU HAN" Ja blev så glad för att det va han! Här har ja gått och tänkt på honom och varför han slutat prata med mig..och vad Jag hade gjort för fel! Vi började prata en gammla minnen och fan va man blev varm i kroppen när man tänkte på allt man gjort! Typ setat och pratat mer än halva nätterna...somnat vaknat vid 12 ( på natten) pigg som fan värmt varm choklad gjort mackor och kollat på Yrrol till en sju på morognen! Vi kan ALLA dealoger fan! Det är så kul hur synkade vi ingetligen är! En gång när ja kom till honom så va vi in på Buttriks och köpte serpentinspray och hade krig med..haha fy fan hur det såg ut efter det! och svårt va det att städa bort det med..men kul va det! Guud vilka minnen man har! Vill så gärna träffa dig igen och hoppas på att få det snart!


Men för att alla dessa minnen kommit upp så betyder ju inte det att ja inte älskar min Dennis.Det gör ja nå så gud in i helvete!


Massa Kärlek


Stina
The Rose!

Inga kommentarer: