måndag 1 november 2010

Just nu hatar jag Försäkringskassan. I FREDAGS kl 16:00 ringer det en kvinna ifrån AF och säger att ja lämnat in TVÅ lika dana närvaroraporrter under perioden Juli-Augusti och att jag måste komma in med en ny lapp för att dom har betalat ut för mycket pengar under den perioden. Nu
undrar jag så här:

1 Varför ringer man en Fredag 16:00?
2 Varför säger man inget i Juli månad utan TRE månader senare.
3 Borde dom inte ha bättre koll?

Så nu blir ju jag återbetlaningsskylldig för att dom slarvat i tre månader. Jag fattar inte att dom kan göra som dom vill medans en annan måste följa till punkt och pricka för att inte bli av med sina pengar. Hur fan gör man nu med sina räkningar?! Jag ska fan överklaga!!
Så idag måste ja in med nya papper. ILLA försäkringskassan ILLA!!

Inga kommentarer: