måndag 27 september 2010

Idag skulle det va varit ett år.

För ett år sedan träffades vi för första gången.

För ett år sedan va det första gången jag fick se dig le.

För ett år sedan skrattade vi tillsammans första gången.

För ett år sedan sa vi att vi älskade varandra för första gången.

För ett år sedan gick vi till sängs ihop.

För ett år sedan vaknade vi upp tillsammans.

För ett år sendan Blev jag den lyckligaste tjejen på jorden som fick dig.

För ett år sendan blev det du och jag.

För ett år sedan Höll jag om dig för första gången.

För ett år sendan är idag och det är synd att vi inte är tillsammns längre,men jag är glad över att få spendera dagen med dig och det betyder allt. Du är och förblir alltid den som har störst plats i hjärtat. och ja kan stolt säga att jag älskar dig fortfarande....

Inga kommentarer: