måndag 6 september 2010

Förlåt för allt jag gjort,vet att ja har sårat och gjort dig ledsen. Jag älskar dig du betyder mest för mig. Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta,hoppas du kan ge mig en chans till? Jag trivs i ditt sällskap,du betyder allt för mig,ska bara visa det bättre. Jag fäller en tår medans jag skriver detta sms,hoppas du vill ha mig efter allt som hänt. Din ledsna Jonas för alltid.

Det här smset fick ja ifrån Jonas idag,direkt ifrån hjärtat. Det märks.
Du vet att ja älskar dig av hela mitt hjärta och vill inge hellre än att det blir vi igen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haahaahaaa....är det nåt skämt eller?? Tänker du förlåta allt han gjort?? Bara för att han NU "ångrar" sig? Du är ju värd bättre....han har ju till och med haft sex med andra under tiden ni va ihop.......fan ha lite självrespekt!!!

InGoLf sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
InGoLf sa...

Du kan väl fan ha lite självrespekt själv och berätta vem du är. Tror du ja litar på dina ord när ja inte ens vet vem du är?

Lindusarius Kabonka sa...

lita på dina egna känslor gumman... känner du att du vill lita på honom och ge honom en chans så tycker jag att du ska göra det.. jag vet ju hur mycket du älskar honom.. och vad jag kan läsa ut av Messet så älskar han dig också.. =)) jag tycker absolut du ska ge det en chans, funkar det så funkar det annars så är det ju så men då har ni iallafall gett det en chans.. =) tänker på dig gumman! massa kramar till Kobonka från Kabonka!

InGoLf sa...

Tack gumman det värmer. Men det är inte så lätt när det är nått pucko som inte kan berätta vem man är när man kommer med sånna påståenden. Men ja bryr mig inte utan lever vidare med den jag ÄLSKAR! Kramar i mängder.