fredag 15 maj 2009

Idag har det varit full fart på mig. Jobbade till tolv idag,va till tippen med skit,lämnade mitt bord hos mig och hämtade mitt skit,sen hem till en som jobbar hos oss och hämta en tv. Kl 12 kom Hanna och vi åkte in till Västerås,ner på stan och gick runt i 2 timmar och Hanna hittade inte ett skit. Åkte till Erikslund och där hittade hon en skit snygg topp som hon ska ha på sig,sen hem till Skinn-gubben igen och där hittade hon leggings som hon ska ha till. Blir så läcker gumman! Sen hem till mig,ja diskade sen färgade ja håret på henne. Upp med mitt gammla bord på vinden och sen ner till tvättstugan. *pust* Nu så har Hanna åkt och ja sitter i soffan och ska snart ner till tvättstugan och hämta upp tvätten.Såg reklamen på mig på KAK idag,va inte så farligt som tur är,bara en bild och där dom berättar att vi ska ha loppis nästa vecka.

Inga kommentarer: