tisdag 14 april 2009

Igår så ställde ja klockan på 10,30 för att ja skulle upp för att gå till Försäkringskassan för att lämna in pappren om aktivitetsstöd.Men på nått vänster i sömnen så hade ja stängt av alarmet på telen. Men pappa ringde och väckte mig så ja cyklade ner,men när man kom ner så fick ja vänta i 1 timme innan det va min tur,det va nr 41 och ja hade 54 *suck* sen när man väl var klar så kommer Micke in före mig WTF! men det gick snabbt ändå skulle bara få underskrift. Sen har ja varit med Micke hela dagen,setat på torget och gått till Willys. Nu väntar ja bara på mammas telefonsamtal om ja får börja där eller inte...hoppas fan på det så man har nått att göra!
Och nu till er som gnäller om vad ja skriver i min blogg. Ja skriver va fan ja vill och om vad ja vill! Passar inte det så läs inte min blogg! Ja vet att ja skriver ofta om olika killar men ja blir sård av alla och det e fan inte mitt fel! Så lägg ner eller sluta läs!!!!

Inga kommentarer: