måndag 22 december 2008

Läkrarbesök


Mamma,Alex och pappa kom hit runt halv 12 och mamma skulle ringa läkare åt mig. Så ja fick tid halv 3. Väl där så kom ja in i labbet prick halv 3 togg blodrpov och så körde dom ner en stor glasspinne och tog halsprov i munnen,trode ja skulle spy upp lunchen på henne. Sen fick ja sitta och vänta på en sjuksyster som skulle kolla mina halsmandlar,dom va röda och svullna,även hon va ner i halsen och grötade. Sen tyckte hon att en läkare skulle kolla i halsen,och även han grötade så klart! Fan allt höll ju på att komma upp,han trode iaf att det va halsfluss men fick ingen pencilin utan får komma tillbaka igen om några dagar om min feber inte försvunnit. Hade feber där och har feber nu men har tagit en Ipren. Men nu längtar ja tills morgondagen för då ska ja klippas och hitta kanske nå nya kläder :) Nej nu ska ja ta mig ett glas vatten,lägga mig på soffan,somna och ligga och sparka på Dennis så han blir ännu mer arg!


Massa Kärlek

Inga kommentarer: