måndag 29 december 2008

Besök hos moster


Andra gången ja ändrar tvättiden,imorn är sista dagen annars har ja ju inga kläder :) Ja åkte med mamma,pappa och lillebrossan in till Västerås och hem till min moster,träffade då två av mina 10 kusiner som ja inte riktigt hade koll på,vet att ja va på Johns dop när han va liten men sen dess har ja inte träffat honom.Han är iaf 16,kaxig och röker som fan,eller han va inte kaxig mot oss men typ när han pratade med vänner på telefonen,men så är det väl med alla ungdommar nu :) och så Hampus som är 15 och utvecklingsstörd,väldigt söt kille :) Sen visade min moster bilder på min gämnåriga kusin och mig väldigt gulliga faktiskt,ska be och få låna några av dom och göra kopia på dom. Tog mig mod till att fråga Mattias om han ville fira nyår med mig,han skulle tänka till imorgon men ja hoppas verkligen :) Ne nu ska ja kolla på Scrubs.


Massa Kärlek

Inga kommentarer: