söndag 30 november 2008

Nattligt besök


Första advent,bara 3 kvar tills jul.Tur att ja inte känner mig stressad inför julen *omg omg omg* Inatt fick ja ett nattligtbesök av Anders och Micke,dom ringde halv tre imorse och ville hälsa på...så ja klädde på mig och gick ner i trappen för att öppna då stod dom där två fulla nötter och vinkade med ett glatt *HEJ*.Släppte in dom och fick en kram.Sen så kom dom in babblade och fnissade..det slutade med att Micke gick hem vid 03 tiden och Anders sov kvar,han somnade rätt fort och låg och snarkade som fan...kunde knappt sova. Så man är lite sliten idag.Nu har ja varit hos mamma och bakat pepparkakor sen kom Anders och vi åkte iväg och käkade sen när ja precis hade kommit tillbaka till mamma så kom min syster och hennes man. Så vi advendsfikade lite och sen spelade vi Helt hysteriskt.Kul är det. Så nu är ja hemma igen och kollar på tv.Finns inte mkt att kolla på men nå iaf..nu hoppade tiger upp och slog svansen i ansiktet på mig...och han river mina blommor som hänger..får flytta på dom.


Tänker på dig!

Massa Kärlek

Inga kommentarer: