fredag 31 oktober 2008

Är på jobbet


Har precis ätit min lunch i matsalen nu nu är man mätt,Jenny kom precis för hon har fixar nya därck till sin bil.Idag är det bara 3 st barn så nu är det lugnt,på morgonen va vi på Räven och hoppas nu på att dom kommer ner hit.Det är så tråkigt där borta för alla vuxna är så sura.Ikväll ska vi till min mamma och äta lite mat,min moster kommer också ska bli spännande och träffa henne har inte gjort det på över 10 år.Som sagt så har soc kastat ut mig på gatan så ja har ingen stans att bo men som det lät på mamma så ska hon betala min halva hyra så vi får se hur det blir om ja får bo kvar eller inte. Så det blir att Dennis får flytta hem i helgen till sina föräldrar har bara 900 kvar att leva för och det går inte på två personer.Ja hoppas ni förstår vårat läge och inte tror att vi gjort slut för det har vi inte.


Massa Kärlek

Inga kommentarer: