torsdag 2 oktober 2008

Kännde bara för att blogga igen


Känner mig helt slut i kroppen,det jobbiga är att febern kommer på kvällen och inget under dagen,kanske för att man håller igång hela tiden då.Just nu sitter ja under täcket och har både mjukisbyxor,strumpor och nattlinne på men fryser ändå..har även tänt ljus för att det ska bli lite varmare.Får krypa ner i sängen brevid älsklingen så att han får värma mig.

Idag när ja kom hem så stod älsklingen och gjorde mat,pastasallad fyttifan så gott :)

Kollar på idol just nu,min favorit åkte tyvärr ut igår,Linda,men man kan ju inte råför att svenska folket röstar med arslet.Men Johan är ju kvar och det är ju tur :) Nej nu ska ja kika vidare.

Älskar dig Dennis du är mitt allt hoppas att du vet det.


Massa kärlek

Stina

The Rose

1 kommentar:

Totte sa...

jag får komma och värma dig =)