fredag 26 september 2008

Tjejkväll igår


Ja fy fan det va en helkväll på stan igår..det va tjejkväll så det va extra länge öppet ända till 22.Så när vi kom ner till stan igår så mötte vi Gunsan och sen gick vi igenom alla butiker..så Dennis köpte en ny klocka,en tröjja till sig och en till mig,vantar en mössa till sig o en till mig,en väska till sig o en till mig =) skor till sig och en jätte fin lyckta och så fick ja jätte fina rosor och en film.Dirty dancing..aa det va väl det :) hehe ;) Eller hur älskling? *hehe* Och så på inne på Bågen på Landora så fick man gratis pedikyr och lite dekoration på en nagel..synd att man inte fick på alla. Lägger upp lite bilder från igår..och så kom Mats med en ny säng igår..fan den vart stor så man får göra cirkuskonster när man ska i och ur den :) Hehe det lär se roligt ut..men det blir bättre sen när man flyttar till något större.

Nej nu ska ja runda av ska snart jobba..kort dag ida ;)
Älskar dig Dennis du är mitt liv..Din för evigt!



Massa Kärlek

Stina

The Rose
Kolla min bilddabok istället där ligger det bilder,kan inte denna blogg :(

2 kommentarer:

Sandra sa...

Låter som en underbar dag :)

InGoLf sa...

Ja det va väldigt roligt =) Dennis fick bli våran nya "Vännina" ;)