tisdag 23 september 2008

Af möte och stress *suck*


Hm mycket att göra idag med..va på AF 10 imorse till halv tolv sen handlade ja två bananer och gick till skolan...börjar om 20 min ungefär,sen ska ja till praktiken och jobba till halv sju men som tur är så är det inte så många barn kvar längre än till 18 för man hoppas...sen ska ja hem och invänta Anders som ska komma och lämna en tersmos som ja ska ha imorgon när barnen ska ha IP dag,måste ju hålla mig varm med choklad =) Lägger upp en bild på min tokiga katt idag,vet inte vart han får ideerna ifrån men han har ju bott med Anders och så bor han ju med mig och Dennis nu så det smittar väl av sig ;) Nej nu ska ja kika vidare...

Stress Stress Stress

Älskar dig Dennis av hela mitt hjärta!


Massa Kärlek

Stina

The Rose

Inga kommentarer: