måndag 23 juni 2008

Besviken


Vet inte vad det är men ja känner mig så besviken av mina syskon,känns som om ingen längre pratar med mig.Lillebrossan är sur på mig sen 1 månad tillbaka för att ja gick ifrån mamma o pappa på yran och inte gick med honom,Brossan flyttade till Västerås till min äldre bror och han har ja inte hört ifrån sen han flyttade...vill ju veta hur han mår nu när hans kompis har gått bort.

Min syster frågar bara på msn om hur man mår och vad man gör..inge mer..förut kunde man åka till stan och shoppa kläder och umgås och ha det kul..Nu träffar man bara henne när man "råkar" på henne när hon och Mats är hos mamma...tror min syster varit hos mig en gång sen ja flyttade och ändå har ja bott här sen i December.Och min äldsta bror ska man inte ens tala om....han har ja nog inte pratat med på över 2-3 år.Inte för att ja bryr mig så mkt om honom men man vill ju ändå veta hur han mår.

Men så är det väl att ha syskon.Ja älskar dom men det känns som om dom inte bryr sig om mig längre.....*fäller en tår*

Inga kommentarer: