tisdag 24 augusti 2010

Jag är svartsjuk och ja vet om det. Och ja vet även att Jonas är det. Men varför fortsätter han att såra mig? Vissa tycker att det är en skit sak att bli sur över att han skriver till andra tjejer att dom är söta,fina osv. Medans jag blir sjukt ledsen och sårad. Ja har svårt att lita på honom efter det han gjorde emot mig och har därför svårt att lita på honom när han säger att det är mig han vill ha,mig han umgås med och mig han tycker om. Men han umgicks med mig förut,han sa att han älskade mig och ändå så gick han bakom ryggen och sårade mig. Men ingen förstår mig att ja har svårt för att lita på honom igen. Så när man ser att han skiver sånna saker till andra tjejer har man inte rätt att bli sårad och ledsen då? Han säger hela tiden att han inte skulle umgås med mig om han inte gillade mig,och att han vill försöka göra så att det bli vi igen. Men varför gör han då detta? Är det en skitsak att bli ledsen över eller har ja all rätt till att bli det? Ja vet inte vad ja ska göra och ja mår inte speciellt bra över det heller. Vill han såra mig och få mig att må dåligt? Är det det som han är ute efter? Då har han lyckas vill ja säga. Jag kan inge annat än att älska honom,men det skulle ju inte skada om man fick den responsen tillbaka. Säg till mig om jag har fel. För ja vet inte hur länge ja orkar längre.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja hoppas du förstår att du inte ens vet hälften av allt han gjort. tro mig du är värd nåt bättre..
lycka till