fredag 9 april 2010

Almtuna mötte Rögle igår och vann med 3-1. Vi va där och jävlar vilket tryck det va. Tom sittplatserna förde liv,annars brukar det bara vara ståplatsen som hörs. Men det va en riktigt bra match igår och hallen hade fyllts med 2000 personer,ah kanske lite mer,minns inte exakt. Synd att man inte har råd att åka till Leksand på bortamatchen men hoppas dom vinner,det gjorde dom ju sist emot dom. Ja har inte gillat hockey förut men när Jonas drog med mig på min första match så vart ja fast. Fredag idag och det betyder att Jonas slutar 14 och det är helg igen. Imorogn är det kalas,då fyller Jonas storasysters barn Emma 5 år och vi ska väl dit och fira. Och på söndag så är det dagx för tvätt igen och vi ska ta upp den andra soffan,min är inge skön längre och tar sån stor plats. Man får kanske inte plats med en massa folk i soffan som med min,men det är aldrig nån här och hälsar på iaf så det gör inget. Haha. Nej nu ska ja ta mig ann monster disken sen igår.
~Älskar dig~

Inga kommentarer: