onsdag 20 januari 2010

Nu har ja varit inne sen i måndags,och ätit min medicin,gråtit för att det gör ont och ätit Alvedon emot febern. Men inte fan hjälper det. Ja har så ont så ja inte ens kan sitta upp,ni anar inte hur det är. Som tur är så har ja min underbara sambo som ställer upp på mig. Och som grädde på moset så har ja fått min mens. Snart går ja under. Orkar verkligen inte ha ont mer. Hoppas på att medicinen funkar. Igår va det 3 st kompisar till Jonas här och skulle fixa med boxern. Efter 5 timmar så kom David på att det va fel scartsladd,haha. Men nu funkar den och det är helt okej. Men imorgon tänkte ja försöka ta mig ut och få lite luft. Känns att det behövs. Man känner ju sig lite blek. Men man kommer ju gå som en apa,och ha ont,men det får man ta. Ja behöver luft. Nej nu ska ja kolla vidare på Andra avenyn och ta min medicin och sova.
~Älskar dig~

Inga kommentarer: