måndag 12 oktober 2009

Är väldigt förbannad på AF. Dom har stängt av mig och ja får inga pengar för att ja missat ETT enda möte! Men min mamma har väntat och försökt att få tag på af i två månader,men dom får visst göra som dom vill! Fittor säger ja bara! Men imorrn så åker ja till Jonas,kommer vara där tills på fredag. Ska fan sitta och söka jobb som en idiot där och göra om mitt CV,men är inte så bra på det,så är det nån som har tipps på hur ja ska skriva så skriv gärna i kommentar. Tacksam för allt. Så imorrn ska ja upp 07 för att tvätta för att ha rena kläder när ja åker till Jonas,och sen ska ja till Försäkringskassan och fråga om ja inte får betalt för dessa dagar ja praktiserat fram till avstägningen. Sen ska ja skicka iväg mina papper till soc. Tycker synd att dom ska driva affären utan min hjälp,men ja jobbar då inte gratis. Tyvärr. Nu ska ja hitta en kattvakt.
Älskar dig..

Inga kommentarer: