måndag 10 augusti 2009

Mina två senaste inlägg har varit två artiklar som handlar om en misshandel. Detta skedde i helgen hos mina kusiner. Allt började med att en kattunge dött av någon andledning som ingen av oss vet. Sen skyllde mina kusiners pappa på Matte som sen skyllde på John.
John va på rummet med mig och vi satt och pratade och lyssnade på musik. Sen började Mattias och Sven att bråka och misshandla varandra.
När vi tog John med oss hem så trode vi att allt blev lungt men på vägen hem får vi info om att polisen är där och en ambulans. Vi kan senare på kvällen läsa om att en man slagit bord i huvuvdet på en kvinna.
Men det är så att det borde som dom påstår att Mattias slagit i huvudet kan man inte bara svimma av om man får det på sig utan man skulle dö,dessutom så är Johns rum för litet för att han ska kunna lyfta det och slå henne med.
Men Sven och deras kompis Janne fick för sig att Mattias gjort detta och flyger upp på rummet och misshandlar Mattias så brutalt att han inte ser något på höger öga,hans handled är av och han har ont i ryggen efter att polisen hoppat på honom.

Mattias gjorde en motanmälan emot sin far och Janne för att dom hade anmält honom för misshandel. Jag står bakom min kusin till 100%. Detta är inte första gången hans pappa misshandlar sina barn.

Kan inte förstå hur en pappa kan misshandla sina egna barn så pass mkt att dom får allvarliga skador och sen kan dom inte ens höra av sig för att fråga hur han mår.

John bor nu hos mig och Matte hos mamma och Alex. Tills dess att vi hittat något bättre åt dom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej från anonymläsare.

Men det framgår inte av din berättelse vem kvinnan är som fått bordet på sig.