fredag 6 mars 2009

Till Nora och Tillbaka

Som ni alla vet så natten till igår så måde ja inte speciellt bra,och ja som skulle åka till Nora tänkte ja,men igår på morgonen så vaknade ja och mådde hur bra som helst,vilken tur tänkte ja nu kan ja ju åka,packade min resväska och fick skjuss ner till tåget av pappa. Väl framme i Nora så kom Linda och mötte mig och vi gick hem till dom. Fikade lite och pratade...senare på kvällen kom min magvärk igen,vet inte vad det är för fel =( så ja åkte hem idag igen...tråkigt tycker ja men vill inte sitta hos andra och må dåligt...men nu såhär på dagen mår ja bra men senare på kvällen så kommer min magvärk igen =/ vette fan vad felet är. Fick i mig en pannkaka igår och lite poppcorn. Ska hem till pappa snart och äta lite fiskgratäng får se hur magen mår efter det. Sen ska ja väl orka dammsuga också...får se när Dennis kommer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gravid??