torsdag 3 juli 2008

Power Meet

Jo idag börjar Power meet..iaf så börjar bilarna komma...men får se hur ja ska ta mig in dit..får väl åka med mamma o pappa *suck* Idag har ja satt i alla låsen i skåpen igen efter målningen 50 st eller nu på eftermiddagen så gick ja o chefen på en runda där han visade mina arbetsuppgifter för nästa vecka och när ja kom tillbaka så hade Kenneth fixat 5 st skåp =) Hehe det va snällt av honom...det har bara varit han o ja där idag..dom andra va "sjuka" iaf Jocke han ringde mig i morse o va genomförkyld.Får väl se vilka som kommer imorgon.

Nej om man skulle ta lite sallad och äta...finns ju rätt mkt kvar =)

Säger bara en sak som avslutning: Du har tagit mitt hjärta och älskar det,du lämande tillbaka det trasigt och när ja försöker samla ihop bitarna så tar du mitt hjärta igen och förstör det ännu mer.Du verkar inte fatta att du sårar mig! Orkar inte gråta mig till söms

Inga kommentarer: