torsdag 29 maj 2008

Vad ska man skriva?

Jaha sitter på jobbet *ovanligt * Trivs iaf och det är det viktigaste...vi har det lugnt nu fram till 11 då alla ungar kommer igen.Min handledare ska komma och kolla till mig känns inte så bra men..Vilken värme vi fått *underbart* skönt att kunna gå lättklädd eller hur? Va hem till mamma igår på kvällen för att Dennis ville bada..och det gjorde han..kasta sig o polen och upp snabbt igen..hehe det såg roligt ut =) Yran imorrn det ska bli roligt men har inga pengar och det är mindre kul..men bara ja får vara med min älskling och mina vänner så går allt :)

Hm ska tvätta lite idag,fan det blir mkt tvätt snabbt när man är två så det är bara att se till att det finns rena kläder. Nej om man ska vara social mot min "handledare"

Älskar dig Dennis är glad att du finns i mitt liv.

Puss

Inga kommentarer: